برگشتن به وبلاگم بعد از 3-4 سال

امشب خوابم نمیبرد . اومدم یه چرخی بزنم بلکه مانیتور چشمامو خسته کنه . یهو یادم اومد چند سال پیش در کنار وبلاگ اصلیم یه وبلاگ دیگه درست کرده بود تا توش از چیزهایی بنویسم که نمیشد اونجا گفت چون خواسته و ناخواسته پای یسری از آشناها باز شده بود . آدرس وبلاگ و رمز و هیچی یادم نبود . تایتل وبلاگو سرچ کردم و پیداش کردم. خوندمش و کلی خندیدم . کلی شگفت زده شدم. بعد از سه چهار سال !! یادم اومد بخاطر این وبلاگ یه ایمیل جدا داشتم ولی رمزش و آدرسش یادم نیومد و چون همیشه خودمم میدونستم فراموشکارم ایمل ها و رمزا و حسابهای کاربریم رو توی سایتهای مختلف یادداشت میکردم. اون موقع ها که 19 -20 ساله بودم فعالیت اینترنتیم خیلی زیاد بود خب !! 

آدرس ایمیل و رمز و به تبع اون حساب کاربری بلاگ اسکای رو پیدا کردم و بلعخره وارد دنیایی شدم که چند سال پیش برای خودم ساخته بودم . نمیتونید متوجه بشید میزان شگفت انگیز بودن این قضیه رو . من اون روزا با من این روزها دو تا دنیای کاملا مجزا از هم هستن . انگار کسی مرده باشه و تو دنیای جدیدی متولد شده باشه . یا شاید مثل کسی که تکامل پیدا میکنه ولی گذشته رو کاملا از یاد برده . از یاد بردم نه بخاطر اینکه چیز تلخی وجود داشته بلکه بخاطر اینکه من موجودی بشدت فراموشکارم .

و خب حالا مثل کسی ام که بهش ارثی رسیده باشه یا مثل کسی که حساب پس اندازی باز کرده و حالا بعد از چند سال رسیده به اصل پول و سودش که باید براش برنامه ریزی کنم .

شاید اگر هنوزم کسی اینجا رو بخونه براش از قصه های این سالها تعریف کنم .

به امید دیدار 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد