009

چند شب پیش کلیپ " فی حاجات " نانسی را دیدم که خیلی متاثرم کرد. امروز بعد از ظهر که "ه جیمی" آمده بود منزلمان بعد از سلام و احوال پرسی بلافاصله دستش را گرفتم و خیلی با احساس گفتم : بیا...بیا یه چیزی نشونت بدم! بعد لحن صدایم را خشن کردم و گفتم : این را الان نشونت میدم که چند سال دیگه نشی مثل مرد این قصه وگرنه من میدونم و تو. "ه جیمی" حسابی گیج شده بود نمی فهمید جریان چیه و من چرا اینجوری حرف می زنم . نشست رو به روی لپ تاپم و کلیپ را در سکوت مطلق تا آخر نگاه کردیم. تمام که شد غرق در تفکر ، هنوز چشمش به صفحه بود و من داشتم نگاهش می کردم تا ببینم چی میگه. بعد از چند لحظه برگشت به سمتم و خیلی جدی در کمال ناباوری می دونید چی گفت؟؟ گفت: متاسفم عزیزم اما اگر یه روزی تو هم لاک و رژی همرنگ نانسی بزنی مجبورم رفتاری بدتر از این باهات داشته باشم!!!!! (آقای ه جیمی از لاک قرمز و به خصوص رژ قرمز به شدت متنفره !) همینطور مبهوت و ساکت نگاهش می کردم که یهو زد زیر خنده و به روش خودش از دلم در آورد که نگران نباشم و ما هیچ وقت مثل اونا نمی شیم.  

پ.ن: نگرانم... می ترسم بعد از چند سال زندگی همه چیز روال تکراری بگیرد و از هم دور شویم. 

پ.ن2: راستش سایتی که من ازش کلیپو دانلود کردم بسته شده و نتونستم لینکشو بذارم .خودتون سرچ کنین و حتما ببینیدش.

نظرات 3 + ارسال نظر
نیم وجبی 9 - دی‌ماه - 1389 ساعت 01:36 http://nimvajabi.blogsky.com

سلامم
راستشو بخوای من اصلا از خواننده های عرب خوشم نمیاد واس همینم نگاه نمیکنم کلیپاشونو پس نظری نمیدم
اما خب اون لاک قرمز و رژ‌ قرمز نبینم بزنیا
---
اگه همدیگرو دوس داشت هباشین هیچی تکراری نمیشه عزیزم
مواظب خودت باش

سلام
حالا بیا این یکیو ببین. جالبه!
ه جیمی هم همینارو میگه اما ترسه دیگه یه وقتا میاد سراغ آدم.
نبینم این موقع شب بیدار باشیا!!!

رویا 9 - دی‌ماه - 1389 ساعت 18:53 http://r0ya.blogsky.com

من دیدم خیلیم غصه خوردم وقتی دیدم
ولی انقد دغدغه این چیزا رو نداشته باش، آدما به چیزایی که فک می کنم جذبش می کنن

با سختیایی که ما واسه بهم رسیدن کشیدیم و وضعیتی که الان داریم ، محال می دونم همچین بلایی سرمون بیاد اما واقعیتی که تو زندگیه نود درصد آدما می بینم عین این کلیپه... و واقعیتها گریز ناپذیر اند

مهرنوش 14 - دی‌ماه - 1389 ساعت 22:49 http://kochneshin.blogsky.com

اگر رابطه را تازه نگه داریم و برای همین امروز زندگی کنیم دیگر ترسی از روز مرگی نخواهیم داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد